Ledighet

Då har dessa 5 dagars ledighet fursvunnit i ett rafs utan att man har hunnit med speciellt, tiden springer verkligen ifrån en nuförtiden. Har hunnit med att bara njuta av att vara ledig, shoppa lite, städning och smått och gott. I Fredags åkte jag och hämtade upp bella vid tåget runt 3 för att sedan åka hem och äta lite smått och gott för att dra in på after worken där arvingarna spelade. Idag var det fix ute i trädgården hela dagen och Neo låg i poolen ungefär hela dagen. Sedan blev det grillning och lite musik samt rosé-drickande för att prova den nya rosé-boxen som kom ut idag. Nu ligger jag här och känner mig smått uttråkad och kollar lite på serier, tror nog det kan tänkas bli sängen snart, väääldigt snart!
 
Vet inte riktigt hur jag skall ta och summera denna ledighet, det har verkligen varit något utöver det vanliga. Hoppas ni andra haft en riktigt bra helg och har en fortsatt bra lördagskväll.
 
Kramar i massor
-Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0