Många bollar i luften!

Yes så är det. Jag har haft några för många bollar i luften och haft ont om tid så har inte prioriterat bloggen överhuvudtaget. Men för tillfället har jag all tid i världen känns det som så jag ska försöka att anstränga mig lite mer om att blogga. 

Till att börja med så slutade jag jobbet i fredags, jättetråkigt för vet inte riktigt vad jag ska göra om dagarna. PLockar lite hemma och fixar o trixar. I förrgår beställde jag en resa till Turkiet med en vän så nästa lördag, den 15e åker vi iväg en vecka och bara njuter av värmen :) Denna vecka har det varit att fixa lite hemma och klippt gräset och varit duktigt :) Imorgon blir det att storstäda sedan på fredag blir det ut och plocka lite svamp med pappsen. Bland allt blir det även att försöka leta jobb och hitta något. Sedan KÄMPA om att få komma in på skolan efter jul. Funderar på att söka till industritekniker tror jag det heter eller bagare. Får se hur jag väljer :D

Nu blir det att kolla lite tv för att sedan slå på nån film att somna till. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss
- A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0