Starten på helgen, fredag!

Idag är det freeeedag! Vilket innebär starten på 2dagars ledigt för de flesta. Det innebär även att min älskade vän kommer på besök hela helgen, Bella. Det vankas aw på bmb, shopping, bio och sist men inte minst, planering ;) och är ni nyfikna på vad planeringen handlar om så får ni vänta med svaret på det!

I veckan firade vi brorsan som fyllde systembolag så vart fullt hus. Sedan är det halva släkten som fyller i oktober :)

Fredagen den 12e åker jag, mor, far och morbror till ön en vecka och bara njuter av havsluften och såklart snickrar och målar och allt vi nu ska göra :) ska bli skönt o få ta igen några dagar från i sommras :)

Just nu sipprar många tankar runt om hur allt är och hur jag känner och det är så jobbigt, vet knappt varken ut eller in och så ska jag samtidigt komma iunderfull med vad jag vill själv samtidigt som jag inte sårar någon :/ hoppas på det bästa!

Hoppas ni får en bra helg sötnosar!
Puss
- A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0