Pannkakor och ärtsoppa

Och det betyder att det är TORSDAG! vanligast att man äter pannkakor och ärtsoppa på torsdagar av ngn konstig anledning :) Imorrn är det fredag vilket betyder jobb och sedan hem och mysa :) ska mysa riktigt ooooordentligt! Sedan jobb 6-15 som vanligt på lördag. Efter jobbet blir det att fara upp till mor och far för o kolla in syster och bror när de spelar innebandy. Hade hoppats på en annorlunda o bra helg, men gör man bort sig så får man lida för det!


Är hemma själv hela helgen, så är rätt skönt, dock gillar jag inte att vara själv :$ Tycker det är lite halvt läskigt, MEN det skall nog gå finemang :) Ska sktrax in och ta en macka och lite kesella till kvällsmat, och sedan hoppa in i duschen, för just nu sitter jag ute på altan och myser lite i det fina vädret. kommer även få en glassmaskin som Jennifer har köpt åt mej, hoppas den funkar riktigt bra för isf vet jag vad jag ska göra hela sommaren ;) hihi


I tisdags tatuerade jag mej igen för 5e gången, blev riiiiktigt nöjd iaf och mor o far gillade den så de är kanoners.
Kommer upp ngra bilder här nere nu :)


Ha en bra helg alla söta läsare
så hörs vi säkert nån gång snart :)
Puss
-A


Provade på att baka en regnbågskaka och lyckades RIKTIGT bra :D Sedan min nya tatuering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0