T o r s dag

Jajjemen lite sent nu då det gått 1h ca in på fredagen meeen inte somnat än så då är det torsdag!
Var med sandra till e-tuna och shoppade lite, hittade en stickad tröja, smycken och convers! Happy tjej!
Vi picknickade i min bil med kyckling o baugetter.. Supergott!

Imorrn blir det in till sandra o färga håret o sedan ut på aw:n ett tag. Superskojj!
Blir dock rätt lugnt.

Känner mig även sjukt duktig, förra veckan tränade jag 4dagar och denna vecka har jag tränat varje dag, antingen 1h promenad eller ett pass på roddmaskinen. Superduktig att jag ens har motivation. Stolt tjej! Ska träna imorrn innan jag drar till sandra imorrn oxå, hårdkörning nu och framåt :)

Nej kommer en bild på vad jag fick med mig hem, annars ha en underbar helg!

Puss
- A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0