Sista lediga söndagen på lääänge

Jajjemen, så ligger det till, det är nämligen min sista lediga söndag på iaf 4månader framåt. Ska väl bli både skojj och riktigt segt. MEN ska inte klaga, finns dem som har det värre.
Detta beroende på att jag fått jobb. "sommarjobb" som bröjar imorgon redan på ica hilton där jag jobbade hela förra sommaren. Det som är bra i år är att jag är ledig hela v.23 då jag åker ner till sölvesborg och festar och lyssnar på musik en hel vecka med hårdrockare. Ska nämligen på sweden rock med Sandra. Underbart är ordet :D

Jag mår underbart för tillfället, eller just nu mår jag bara konstigt, men annars allmänt mår jag underbart :D Inte mått såhär bra på bra länge vill jag säga och det känns bara så skönt :) Love life
Igår var det massa folk här hemma då vi fårade mej som fyllde 22 i fredags och pappa som fyller 45 på onsdag :)
Riktigt trevligt, och massvis med mat, och 8 sorters kakor med tårta. Riktigt kalas så att säga :)

NU göra matlåda till första dagen på jobbet imorrn, lite nervös men det går nog över :) Ha en fortsatt bra söndagskväll vänner!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0